Search found 9 matches

by kithri
Mon Jul 27, 2020 9:01 am
Forum: MAIN SCAMBAITING FORUM
Topic: Roy Peterson returns
Replies: 19
Views: 825

Re: Roy Peterson returns

I do, but it's nbd, I just gotta remember to check the spam once in a while lol
by kithri
Mon Jul 27, 2020 1:47 am
Forum: MAIN SCAMBAITING FORUM
Topic: Roy Peterson returns
Replies: 19
Views: 825

Re: Roy Peterson returns

As I mentioned before, I'm dealing with the same 2 lads as Derek :lol: The website has been taken down for good now. This lad's email reply went to my spam folder (that is so weird, considering this is a 100% legal risky free transaction!) so I didn't see his reply from three days ago until just now...
by kithri
Tue Jul 21, 2020 3:00 am
Forum: MAIN SCAMBAITING FORUM
Topic: Goofy crap your lads wrote
Replies: 30
Views: 1575

Re: Goofy crap your lads wrote

I'm new, so this is probably not out of the ordinary, but this lad apparently wants to use WhatsApp exclusively. My character don't have WhatsApp (and I'm not sure about whether I want to use it as a baiter or not), so when he asked for my character's WhatsApp, she said: Barrister, What is WhatsApp?...
by kithri
Tue Jul 21, 2020 12:16 am
Forum: MAIN SCAMBAITING FORUM
Topic: Is this unusual?
Replies: 17
Views: 815

Re: Is this unusual?

Ugh, I feel stuck with most of my baits right now, why can't this crazy lad be mine?
by kithri
Sat Jul 18, 2020 3:07 am
Forum: MAIN SCAMBAITING FORUM
Topic: Is this unusual?
Replies: 17
Views: 815

Re: Is this unusual?

I'm lost :(

(As usual)
by kithri
Tue Jul 14, 2020 11:19 pm
Forum: MAIN SCAMBAITING FORUM
Topic: Roy Peterson returns
Replies: 19
Views: 825

Re: Roy Peterson returns

Yep, I was looking at scamwarners and found his email and went from there. I want to try to keep him going at least until after he's supposed to have his "operation" next week...I'd love to try to string him along for 2 months, but that may be wishful thinking due to my lack of experience.
by kithri
Tue Jul 14, 2020 11:06 pm
Forum: MAIN SCAMBAITING FORUM
Topic: Roy Peterson returns
Replies: 19
Views: 825

Re: Roy Peterson returns

I've also had him going for a couple days now :lol: He's my very first lad! I didn't give a phone number because unfortunately it was turned off for nonpayment...but of course my character has received some money from friends and the government and should be able to have it turned back on any day no...
by kithri
Sat Jul 11, 2020 8:20 am
Forum: MAIN SCAMBAITING FORUM
Topic: * WELCOME NEW MEMBER. PLEASE INTRODUCE YOURSELF HERE *
Replies: 173
Views: 5929

Re: * WELCOME NEW MEMBER. PLEASE INTRODUCE YOURSELF HERE *

ask one of the moderators. Sorry, I'm unable to send PMs yet, I guess since I'm new...I was looking at the Baiting Basics for Beginners post, and I'm unable to use any of the links there :( The link to Eater University redirects to what I assume is the old site, which I don't have access to, and th...
by kithri
Fri Jul 10, 2020 7:51 am
Forum: MAIN SCAMBAITING FORUM
Topic: * WELCOME NEW MEMBER. PLEASE INTRODUCE YOURSELF HERE *
Replies: 173
Views: 5929

Re: * WELCOME NEW MEMBER. PLEASE INTRODUCE YOURSELF HERE *

Hello! I'm totally new here...in the past, I've wanted to try my hand at baiting some of the tech support scammers, but I only know enough about computer programming to get myself into some serious trouble. I figured this is a safer way to have a laugh at a scammer's expense :D